

- #XSTORYPLAYER MODS EXPANDED DUNGEON COMMANDS MOD#
- #XSTORYPLAYER MODS EXPANDED DUNGEON COMMANDS CODE#
Muerte accidental:Įl INS indemnizará 100% extra (el doble) de la suma asegurada en cobertura básica.Ĭ. La adquisición de esta cobertura incluye cobertura Adicional Exoneración de Primas en caso de Incapacidad Total y Permanente.Įsta cobertura cesará con el pago de alguna de las indemnizaciones.Ĭondiciones para Doble Indemnización: A. Cobertura de Doble Indemnización por Muerte Accidental, Desmembramiento o Pérdida de la Vista por Causa Accidental (DID)Įl INS aumentará hasta duplicar su indemnización según corresponda, de acuerdo con las condiciones para Doble Indemnización. Esta indemnización se pagará en un único tracto y no se puede repetir.Įl pago de esta indemnización da por cancelada esta cobertura.Ĭon el Seguro de Vida Universal, si tuviera esta cobertura y quedara en estado de Incapacidad Total y Permanente, recibiría doble indemnización!Ĥ. Cobertura de Pago Adicional de la Suma Asegurada de la Cobertura Básica en Caso de Incapacidad Total y Permanente Pagadera en una Cuota (PAI)Įl INS pagará una indemnización adicional igual a la suma asegurada en la cobertura básica, en caso de que la Persona Asegurada haya quedado incapacitada total y permanentemente. Cobertura de Exoneración de Pago de Primas en Caso de Incapacidad Total y Permanente (BITP)Įn caso de que sea incapacitada total y permanentemente, el INS exonera a la Persona Asegurada del pago de las primas para la cobertura básica y las coberturas adicionales que permanecen vigentes. *excepto las coberturas de Exoneración de Pago de Primas en caso de Incapacidad Total y Permanente y de Pago adicional de la suma asegurada de la cobertura básica en caso de incapacidad total y permanente pagadera en una cuota. La indemnización de cualquier cobertura por muerte, da por cancelada la póliza.Īl contratar esta cobertura y al menos una adicional*, se le obsequia la cobertura de Exoneración de Pago de Primas en Caso de Incapacidad Total y Permanente. Cobertura Básica Muerte Accidental o No AccidentalĮn caso de fallecimiento de la Persona Asegurada, el INS indemnizará la suma asegurada más el Valor Acumulado. * eg: /tr 999 999 (999x16 = 15984 tiles.¿Qué coberturas ofrece el Seguro Vida Universal? 1.

* Change your tilerange! Set an x and y value and set nothing to return to default. * Immune to all negative debuffs (buffs with a positive effect such as 'Feral Bite' should still work) * No more gore and no more damage sound noises * No more damage taken by any source, even spikes Eventually I want this to be a crown or divine circlet hovering your character. * Also a neat buff should appear while God mode is active. * You now ignore any contact from mobs, deal quadripled damage and suffer from increased critical strikes. Remember that true/false can be omitted for fast use! * /godmode or /gm now completely shifted to ModPlayer. * I have rewritten almost everything as try-catch which should translate for easier programming for me, and no crashes for you
#XSTORYPLAYER MODS EXPANDED DUNGEON COMMANDS CODE#
* A lot of code has been moved to ModPlayer * /npc should no longer spawn npcs an incorrect amount of times * /giveitem works again and now uses edit distance to guess which item you meant (not perfect) * Simplified /help, non-working arguments now just use ! and optional listed arguments are no longer between brackets.
#XSTORYPLAYER MODS EXPANDED DUNGEON COMMANDS MOD#
* Mod should now be readable using the tModReader application To control all debugs, use /dm all or /dm -all. Debugmode shows a lot of info about an entity, such as position, aiStyle, health etc.

You can use /dm item (/dm -i) or /dm projectile (/dm -p) to debug items or projectiles.

buildermode or /bm should now be toggable with a bool (/bm true or /bm false) peace should no longer show the butcher message Optimized a lot of toggling code (shorter code) A lot of bugs should be fixed because the code now checks command slangs individually, rather than checking if the slangs CONTAIN whatever command you passed. time freeze should now freeze without passing a bool as well as unfreezing Fixed /itemprefix or /itempre giving random prefixes Fixed /last or /latest crashing when used before any other command All commands now give some sort of feedback via chat Rewritten /giveitem from scratch, should now work in any situation! (ModItems only work by passing their type) Added /debugmode (or /dm) to show npc debug info (use /dm true true to also run on friendly npcs) (-i or -p for items or projectiles) Fixed/completed /tilerange (or /tr) (that command wasn't even finished, lol) Use /help versions (/? va or /? -v-a) to view all versions Added /help version (/? v or /? -v) to show the current version.
